Pages

Saturday, 27 April 2013

tiket balik mengundi!!

Assalamualaikum..

Sekarang semua dah sibuk-sibuk nak balik mengundi 5mei ni..aku pon salah seorangnye lah..asalnya nak balik dengan kakak aku tapi tiket dari KL-KT semua dah habis..terpaksa la balik sorang-sorang..mujur la ada kawan satu lab pon orang Terengganu jugak..so ada la kawan balik sekali..tadi ape lagi brooom2 la start moto pergi Melaka Central cari tiket..nasib la ade lagi Mara Liner punye tiket ni..

ini adalah tiket ye bukan kertas biasa-biasa je..hehe
agak-agaknya Mara Liner ni nak jimatkan kos x..
tiket la macam mane pon asalkan boleh balik kan

Then kitorang pusing-pusing la dalam AEON tu..dah pusing-pusing perut pon dah lapar..nahhhh ayam KFC lagi..
kalau terus-terus makan ayam ni xlame lagi gemuk la aku...hukhuk


Kali ni tukar menu pulak lah..snack plate plak tapi still korean spicy..

tak sabarnya nak tunggu selasa ni...nak balik kampung!!!
rindu kat mak...rindu kat miong!!

2 comments:

Batu Adventure said...

nice day:)
saya adalah saya hari ini karena pilihan-pilihan
yang saya kemarin..


bagi-bagi motivasi yaa.. :)


http://wisataoutboundmalang.com/

axy rahman said...

kerean spicy chicken tu rasanya adalah sgt pelik.,axy kureng skit.hihi