Pages

Wednesday 4 December 2013

Kenduri Kawen n Omey

Assalamualaikum

Hujung minggu lepas aku ke Teluk Intan, Perak untuk menghadiri majlis perkahwinan ex-housemate time study master ni..Azie & Mon..aku gerak ke sana dari Melaka hari ahad dengan tiga orang lagi kawan aku. first time kitorang ke Perak masa tu n biasa la dah sebut first time ni memang ada jugak la tersesat kan..aku bajet dari shah alam ke teluk intan tu makan masa dalam 2 jam je tapi kitorang ambik masa 4jam..huhu..agak memenatkan la bila cari jalan tak jumpa n perut lapar sangat-sangat. yang aku tau rumah Azie ni kat area-area sawah padi tapi tak sangka la pulak jalan masuk ke rumah dia tu banyak betol lorong-lorong kecik n tak de sign board untuk lorong-lorong tu..tapi sesat-sesat pon agak seronok jugak la sebenarnya..hehehe.kitorang ni dah kira tetamu terakhir sebab majlis pon habes pukol 4 tapi alhamdulillah kitorang smpai sebelom tu n selamat sampai ke destinasi.


ok!! Jom tengok gambar kahwin diorang





pergi ambik berkat ni..kot-kot lepas ni turn aku la pulak kan..hihihi

dah alang-alang sampai ke teluk intan ni tak sah la kalau tak ke menara pisa ni kan..eh eh..menara condong..



hari ahad tu pulak aku ke puchong sebab nak ambik budak comel ni!!!!
comel kan dia..ok sebab dia comel aku bagi la name omey macam kucing aku yang lepas tu..OMEY comelll!!





ololo....manja cangat budak ni...



ok..next entry nak cerita pasal family si Omey ni pulak (^_^)

No comments: