Pages

Friday 22 April 2011

akhirnya...LULUS

Alhamdulillah..akhirnya dapat jgak aku dpatkan lesen kerete arini..

part yang paling aku takut kat bukit n parking..semalam time wat latihan aku ade jatuhkan tiang..
hehe..malu je..glamer sekejap kan..
kat bukit tu plak asyik mati je enjin kete..xreti nak agak
tp pas bejaye arini aku syukur sgt2..

teringt kat pakcik jpj yg evaluate aku tadi..
pas abis tu ngan seyesnye dye bgtau aku xlulus..
'byak sgt kesalahan yg awk bt ni. minggu depan awk dtag lagi ye'
time dgar tu aku kcewa sgt2..duk pk lg melayang lagi lah duit aku..dahlah tengah pokai ni..
tengk pnye tgk ak nmpak pngkah je 3..duk pk xlulus dh
tapi bile smpi kt kaunter ak baca kt bwah skali..LULUS..huhu
rase nak mlompat je kat kaunter tu..

Alhamdulillah..syukur sgt2 sebab Allah mempermudahkan semua urusan aku arini....

HOREYYYY!!!
HOREYYYY!!!

No comments: