Pages

Tuesday 19 April 2011

sayang omey


Saya ada kucing
Ekornya panjang
Bulu warna putih
Cantik berbelang
Bila saya panggil
Dia pun datang
Tersangat manjanya
Saya pun sayang
Saya beri makan
Nasi campur ikan
Beri minum susu
Riang selalu
Jaga waktu malam
Tidur waktu siang
Tersangat manjanya
Saya pun sayang




Korang pernah dgar x lagu ni..seingat aku lagu ni time sekolah rendah dulu..

Dari kecik lagi aku memang suka bela kucing..Ntah brape ekor dah aku bela tp yg latest ni memang aku sayang..


Name kucing kesayangan aku ni omey..ringkasan dari comel..
Tak tau lah org lain tengok kucing aku ni comey ke tak tp bagi aku dye mmg comey..huhu
Dye ni mmg pndai..kalu nk makan aku panggil je “mey..” mesti dye datang punye..
Dari kcik lagi aku latih dye..rasenye sampi skang dah 3 tahun kot umor dye..
Aku bela omey ni dari dye baby lg
Time tu kalu xsalah abis spm kot..
Tengah tggu tawaran nak msuk matrik..
so ade byak lah mase kat umah..
dye ade 2 adik bradik..sekor lg wane oren..jantan..omey ni betina..yang jantan tu dah kena amik ngan orang dah..dah cam kes kidnap ni..seb baik orang tu xamik dua2..








Haa ni dye gambar kucing aku..comel x??
kalau nak ckap xcomey pon xpe..hehe.yang penting jgan hipokrit k!!
well..hanya tuan kucing je yang tau kecomelan kucing dye..hikhik~
lagi satu tabiat omey ni dye kuat tido..makan tido jelah kejenye..





Dye lah peneman aku nk tido..tempat dye ni lah..kat bawah katil
Selesa gila siap tido atas bagasi aku lagi
Tapi sebab sayang punye pasal xkisah lah..

SAYANG OMEY!!!

No comments: