Pages

Monday 29 August 2011

Berakhirnya Ramadhan..♥♥♥

Assalamualaikum..

Alhamdulillah..akhirnya dapat jugak kita menghabiskan bulan ramadhan tahun ini..bulan keberkatan sudah pon menutup tirainya..gembira ada sedey pon ade..adakah kita menggunakan bulan ini dengan sebaik mungkin??
sebagaimana hadis nabi Rasulullah saw..


Sesungguhnya telah datang kepadamu bulan ramadhan bulan yang diberkati, di mana Allah telah mengfardhukan ke atasmu puasa. Dibuka padanya pintu‐pintu syurga dan ditutup padanya pintu‐pintu neraka, ditambat padanya syaitan‐syaitan. Padanya satu malam lebih baik daripada seribu bulan, siapa yang dihalang kebaikannya sebenarnya dia telah dihalang kebaikan yang banyak.


bagi ramadhan ini sa telah cuba melakukan ibadah-ibadah melebihi tahun-tahun sebelumnya..harap-harap amalan kita pada bulan ni diterima oleh Allah swt..cuma hajat sa nak khatam al-quran  xkesampaian..banyak sangat kerja dicampur dengan 'cuti' sekali..hehehe

semoga kita bertemu lagi di bulan ramadhan tahun hadapan...InsyaAllah...(>_<)

opsssssssss lupe....selamat hari rayer sume..mintak maap sume salah dan silap yer...sama ada secara langsung atau xlangsung...esok pakai baju rayer cantek-cantek belaka taw!!!

syahdu dengar takbir rayer malam ni....Allahuakbar....








No comments: