Pages

Monday 14 November 2011

cuti da abesss!!

Alhamdulillah..cuti pon dah abes
seminggu rase cam sehari je..xpuas duduk kat umah
hari-hari ada je aktiviti nak dibuatnye
hmm..ape cite kucing aku..xlame lagi dapatla aku anak angkat..hehehe
miong aku pregnant!!!!ntah sape la bapak dye...ish3

~comeynyerrrrrr~sleeping beauty(^_^)

ni plak sebab dah lame xtido atas tuan dye..lentok abesss

kat umah plak hari-hari dapat makan best2..bukak je tudung saji ade makanan
dah pernah berlapar jadi student ni barula aku hargai sume-sume makanan tu...
cam biasa dah raye haji ni kan lauk-lauknye sume daging lembu je ler...
macam-macam jenis masakan ade..


sedap takkkkkk...slurppppppppp!!
sup daging ni akak aku yang masak..aku tau makan je..huhuhu
yang aku tau ni haa...singgang daging
masakan paling senang dan paling sedap...heeee

sedap hingga menjilat mangkuk!!bukan mangkuk tandas k

ni yang paling best..dapat main-main ngan anak-anak sedare yang comey2 belaka..
yang paling geram ngan budak tecik tu..mursyid..pipi tembammm

sebelum balik semalam aku sempat la pergi melawat kubur arwah ayah dan nenek aku..
bersih-bersih sikit ape yang patot..
last pergi ziarah time raye aidilfitri..hmmm..kejap je da banyak rumput tumbuh kat tepi-tepi tu..
first raye haji tanpa arwah..
time arwah ade..dye la yang sibuk lapah daging dan hantar kat jiran-jiran..
hmmmm...

ni pulak satu hal...ade suka ade dukanya..laptop aku pulak buat hal..aishhhhh
ntah kenape lah tibe-tibe gambar kat skrin laptop ni bergegar-gegar..
kawan aku cakap maybe sebab kabel dye yang rosak..
nak tukar skrin pulak mahal..dwet lagiiii
dah la tengah pokai skang ni....
sabor je la~




No comments: