Pages

Wednesday 15 May 2013

mee kari sodap^^

Assalamualaikum




Amacam..nampak cedap x??
first time masak mee kari ni..semalam shoping-shoping kat mydin dengan kawan terlintas pulak nak makan mee kari sebabnya ternampak kerang..pas balik tu kitorang masak la tung tang tung tang..dan inilah hasilnye!!

Lepas makan sempat lagi pergi temankan cik sila beli buku kat MITC..masa tu kalau x silap dah 9.30pm dan book fair ni tutup 10pm..asalnya nak temankan kawan je tapi bila tengok harga buku tu murah giler-giler..bayangkan novel-novel semua 8 henggit je..aku yang malas membaca ni pon jadi gila la jugak..walaupon buku tahun lepas pakai baucer pon xpernah belek..hahha



besar tak tempat dia..banyak betol buku kan..aku pergi part yang best je romance and young adult..


ni lah buku yang aku sempat beli..sebab kesuntukan masa dan duit pon bawak cukup-cukup je..huk2~
tapi kalau beli banyak pon bukan aku baca jugak..agak-agak berapa tahun la baru abes baca ni..hmmm.kena cari orang yang rajin membaca buku pastu cite kat aku balik..huhu


No comments: