Pages

Monday 6 May 2013

suasana PRU13

assalamualaikum

tahun ni first time aku mengundi..perasaan tu agak excited jugak la..hmm nak undi sape ek??huhu..tu rahsia la kan..tapi nak story mory pasal suasana pilihanraya kat tempat aku hari ni lah..rasanya suasana raya pon xdela semeriah macam ni..pukol 10 baru aku n family bertolak ke tempat mengundi..tapi sebab ramai sangat-sangat sampai beratur panjang so kitorang pergi la round-round bandar dulu..fuhh lengang je kereta-kereta..kedai pon banyak tutup.. dalam pukol 1.30 biasa la panas tengah hari orang pon x ramai dah..dan-dan je aku sampai terus boleh masuk.. tiba je rasa-rasa berdebar..huhu cam ape je kan..nak mengundi je pon..

Jom tengok gambar-gambar suasana pilihanraya kat tempat aku~

   
 ni suasana bendera nak masuk ke kampung aku..Kg. Kubang Jela~


   
 pasar manir


   
 jambatan manir


   
 seberang takir


   
batu enam


   
hehe..sape punye kerja la ni..




 nampak macam meriah kan^_^


   

 ok..saya sudah siap mengundi :)

No comments: