Pages

Thursday 4 July 2013

conference UUM

Assalamualaikum

2,3 minggu ni agak busy dengan projek n urusan ke conference..tapi alhamdulillah semua dah setel hari ini. So aku nak share la conference ke seminar hasil pendidikan anjuran KPT ni..tempat dia berlangsung kat UUM. Sebab excited nak naik KTM yang ada katil tu so aku n kawan-kawan aku azizah n abu naik la dari KL Sentral ke Arau. Pengalaman naik KTM memang best sangat-sangat sebab selesa n nak tidur pon agak lena la siap boleh bermimpi lagi..hehe

first lepas jumpa katil masing-masing ape yang kitorang buat ialah bergambar..hihihi~

Yang untungnya bila dapat conference kat UUM ni sebab dekat ngan rumah akak aku di Perlis. So akak aku la yang ambil kitorang dari stesen kereta api Arau and then hantarkan kitorang kat GM hotel.
kalau ikotkan boleh je stay rumah akak aku tapi dah penginapan boleh claim ape lagi kan pilih duk hotel jela. Dari Gm hotel ke UUM je tak la jauh mana 10-15 minit je. Conference ni pulak berlangsung dua hari tapi yang tak bestnye aku ke sana nak share knowledge tapi bilik yang aku dapat ni campur la pulak ngan presenter civil, n satu lagi ape ntah (tak paham ape orang present..hihi). Jadi idea untuk improvekan projek tu kurang la. 

ni masa aku tengah present..sesi Q n A..

lepas je present rase cam hilang je semua bebanan. sempat lagi kot on da way balik tu beli durian kat tepi jalan. perhh best gila durian dia. puas hati sangat-sangat. sampai-sampai je terus tukar baju n makan depan hotel tu..kikiki


posing dulu depan hotel~


bestnyeeee durian!!

No comments: