Pages

Tuesday 30 July 2013

puasa di melaka

Assalamualaikum

dah masuk 21 hari kita berpuasa kan..tahun ni pulak aku dah start balik berpuasa diperantauan..
tapi yang nak update hari ni sebab excited nak bagitau malam ni dah balik kampung..horeyy
hmm tapi tahun ni agak menyedihkan jugak sebab aku n akak yang kat kl je yang ade..yang lain pulak turn beraye kat kampung pasangan masing-masing..huk-huk xmeriah la tak ade anak buah yang nak wat bising kat rumah tu..
tahun ni pulak aku dah kena belajar berdikari..kalau dulu mak dan kakak-kakak je yang tolong carikan baju raya tapi tahun mak suh aku berdikari cari baju raye sendiri n pakai duit sendiri..waaaaaa
siap kena belikan kuih raya pulak tu..
dan yang hepinya berpuasa tahun ni sebab ada daddy didi n rara kat melaka ni..hihi
so ada la jugak peneman berbuka puasa..
 okeh nak start packing barang

baju raye!!nama butik ni sama dengan name aku^^

kuih raya..nampak sedap kan

yang paling penting tikettt!!


rindu lak nak bukak puase ngan orang tu kat cni^^


1 comment:

hadi said...

msti org 2 pn rindu jgop nk buke pose dgn mysara ;)