Pages

Friday, 20 April 2012

aku merinduimu ♥

Assalamualaikum..

tidur petang tak elok tapi dah duduk baring-baring layan movie akhirnya tertidur jugak..
mula la mimpi bukan-bukan..tapi bez jugak mimpi tu..aku mimpi berjumpa arwah ayah..tapi tempoh yang diberikan hanya 1 jam saje..yang peliknya aku kena naik atas menara untuk berjumpanya..aku pon xpasti apa reaksi aku time jumpe arwah ayah tu..happy + nanges + rindu..kalu dapat jumpe betol-betol 1 minit pon aku dah syukur sangat2..beznye kalau mimpi jadi kenyataan kan..
pada mase yang sama aku pon rindukan mak walaupon baru je seminggu lepas cuti mid sem..hehehe
still ingat sampai-sampai umah je mak buatkan air teh tarik kegemaranku...sukanya mak bila anak-anak dia balik kan..dan paling bez dapat makan bubur lambuk masakan mak..nyum2..lagi 2 bulan aku kat melaka pasni boleh la cuti puas-puas  bley tido kat celah ketiak mak lagi..heee~

aku merinduimu mak n ayah~ai duk layan lagu ni lagi sedey pulak


Tidak dapat kugambarkan
Rindu yang lahir dari hati ini
hanya yang mampu tuk kulafazkan
Aku Merinduimu

Terasa amat jauh diri ini
Kerna kau tiada disisi
Bergenang air mataku
bila terkenangkan wajahmu

Ayah ibu
Dari jauh kupohon restu
Doamu titian kejayaanku
Nasihat darimu kuingat selalu
Tersemat di kalbu

Oh Tuhan
Berkatilah ku dalam mencari ilmu
Dengan RedhaMu
Moga kujejaki tempat yang dituju

4 comments:

are_lin@yu said...

kirimkan doa sebagai peganti rindu buat mereka ;-)

Mbak Iis said...

Kasih orang tua memang tidak ada duanya...

salam kenal

GrApE@KhAiRuL said...

salam..cntik blog ni..bnyak2kan berdoa utk aruah...:D

Misz Mieza said...

MM pun selalu mimpikan mereka2 yang dah pergi mengadap Ilahi.. Terasa sangat rindu setiap kali dapat tatap wajah mereka walau hanya dalam mimpi & walau tak berkata apa..

Semoga roh mereka sentiasa di bawah naungan kasih sayang Allah SWT & semoga dijauhi dari siksa azab kubur..

Al-Fatihah buat mereka yang sangat dirindui.. -_-