Pages

Monday 26 December 2011

my lappy hilang!!!

my lappy hilang!!!!
adusss..pas satu2 masalah datang..cdeynye harini...dah la esok kena present PSM
waaa....cdeynye...
pagi tadi lepas subuh aku duduk kat bawah siapkan slides present esk dari pukol 7
bosan wat keje aku g jemur kain kat luar
akhirnya dalam pukol 10 slides pon siap..
aku pon save la kerja dalam external pastu time nak naek atas aku amik external je
laptop tu aku tinggal kat bawah
dalam pukol 12 kawan aku panggil suh bangun...dye cakap laptop sume dah hilang
time tu xde la terkejut sangat tapi pas turun tgk betul-betul laptop dah xde.......
kejadian sekejap je dari pukol 11.30 sampai 12pm
4biji laptop pencuri tu rembat
bley plak pencuri tu mencuri time kitorang ade kat umah
pintu gril pon berkunci...memang expert betol la pencuri ni
xdengar pape bunyi pon...
aku pon ape lagi ngan xmandinye g balai polis wat report..
aduyaiiiii
dahla tu aku pakai laptop akak aku
nasib baik la laptop aku lagi satu aku simpan dalam bilik..so xkena curi
(T_T)


ni lah mangga yang pencuri tu pecahkan..


ni plak report yang aku buat kat balai polis tadi..
ape la polis ni suka-suka ati tukar nama aku jadi normiasarah


-------kalau ade hukum hudud bagus kan mesti xde orang-orang mencuri ni---------



3 comments:

iyou said...

waaaaaaaa... bahayanya! terer betul pencuri tu

mysara said...

tula pasal..kitprang ade kat umah pon xprasan dye masuk..

raksase laut said...

just follow yours :)
do visit mine
raksaselaut.blogspot.com
btw nice blog here