Pages

Friday 23 December 2011

pSm oh pSm!!!

hari yang paling getir akhirnya berlalu..
hari ini last day for submission report PSM
biasa la buat kerja last minit 
masa tidor aku pon jadinye x menentu..
sempat tidor 3 jam je hari ni..
itu pon nak tidor amik mase sebab kepala duk pk nak siapkan keje je.....
akhirnya dalam pukol 2.30pm keje aku siap
tengah-tengah print tu tibe pulak printer aku buat hal
adoyaiiiii...
ape lagi aku bukak la balik cartridge dye..baiki punye baiki penuh dakwat kat tangan aku
kalau warne merah xpe nampak gak macam inai ni warne hitam dah buruk bebenau jadinya...
huhuhu~
supervisor aku pulak bagitau nak jumpe pukol 3.30pm
mamposss la~
akhir sekali aku decide print kat kedai je
tup tup sampai kedai ramai pulak student yang printkan report diorang..beratur lagi
sampai kat fakulti dalam 5.30pm
memang supervisor tu dah bengang ngan aku..hakhak~
sebab takot kena marah aku tertinggal pulak buku log PSM dalam bilik dye
adoiiii...memang btol-btol kalut la arini..



PSM punye pasal abes berselerak tempat study aku aka tempat tidooo^_^


ni pulak printer aku wat hal..saat genting ni la wat perangai ek~

pape pon..
report dah antar tunggu presentation plak selasa ni..
wish me gud luck ye!!!!!

1 comment:

Anonymous said...

benci bila kelam kabut nak settle kn something tba2 ada dugaan dtg terus mencarut.. sabar sabar sabar.. hohohooh ^^